Кыргыз Республикасынын Эмгек жана өнүктүрүү министрлиги бош турган административдик кызмат орундарын ээлөөгө ачык конкурс жарыялайт

Кыргыз Республикасынын Эмгек жана өнүктүрүү министрлиги 

Бош турган административдик кызмат орундарын ээлөөгө ачык конкурс жарыялайт

Бардык административдик мамлекеттик жарандык кызмат орундарына жалпы квалификациялык талаптар 

Башкы жана улук административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн:

Төмөнкүлөрдү билүү:

1) Кыргыз Республикасынын Конституциясын;

2) Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;

3) Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”Мыйзамын;

4) Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамын;

5) Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”Мыйзамын;

6) Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы №43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этика кодексин.

– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн мамлекеттик жана расмий тилдерди зарыл болгон көлөмдө билүүсү;

– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Билгичтиги:

– компьютерде жана мобилдик түзүлүштөрдө иштөө;

– компьютер жана социалдык тармактарда иштөө: маалыматты издөө, алмашуу жана сактоо (интернет, электрондук почта  ж.б.);

– чоң маалымат массивдери менен иштөө: жаңы маалыматтарды иштеп чыгуу жана түзүү;

– маалыматтарды берүү;

– оргтехника менен иштөө. 

Кенже административдик мамлекеттик кызмат орундары үчүн:

  1. Төмөнкүлөрдү билүү:

1) Кыргыз Республикасынын Конституциясын;

2) Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамын;

3) Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы №43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этика кодексин.

– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн мамлекеттик жана расмий тилдерди зарыл болгон көлөмдө билүүсү;

– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Билгичтиги:

– компьютерде жана мобилдик түзүлүштөрдө иштөө;

– компьютер жана социалдык тармактарда иштөө: маалыматты издөө, алмашуу жана сактоо (интернет, электрондук почта  ж.б.);

– оргтехника менен иштөө.

Баткен райондор аралык эмгек жана социалдык өнүктүрүү башкармалыгынын башчысы (Б-Б) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим- экономикалык, юридикалык, гуманитардык, техникалык жана/же  менеджменттик башкаруу.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы иш стажы 3 жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– “Мамлекеттик жөлөкпул жөнүндө”, “2010-жылдын апрель-июнунда болуп өткөн окуялардын натыйжасында курман болгондордун үй-бүлө мүчөлөрүн жана жабыр тарткан адамдарды социалдык коргоо жөнүндө”, “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана ооруктун эмгекчилери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен граждандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамдар;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 19-апрелиндеги №216 “”Кыргыз Республикасына жакыр үй-бүлөлөрдүн социалдык паспортторун киргизүү жөнүндө”, 1995-жылдын 28-сентябрындагы № 401 “Саясий жана диний ынанымы үчүн, социалдык, улуттук жана башка белгилери боюнча куугунтуктан жапа чегип акталган жарандардын укугу жана гарантиялары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу жөнүндө”, 1996-жылдын 31-июлундагы №348 “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана оруктагы эмгекчилер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу”,  1994-жылдын 22-февралындагы №79  “Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен Кыргыз Республикасынын жарандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө” Мыйзамды ишке ашыруу тууралуу”, “Улуу Ата Мекендик согуштун жана эмгектин ардагерлерине 9-майга карата ар жылдагы бир жолку акчалай жөлөкпул төлөө жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

         – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнү 2003-жылдын 25-июлундагы №469 “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдарды майыптардын бөлмөдө жүрүүчү кресло-коляскалары менен камсыздоо тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Билгичтиги:

– ишинин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөргө талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг, контроль жүргүзүү жана аларды чечүүгө ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

Көндүмдөр:

      – аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди рационалдуу бөлүштүрүү, өзүнүн карамагындагыларына мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көрө билүүлөрүн сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

 – маалыматты талдоо, системалоо жана жалпылоо;

 – ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– натыйжалуу мамилелерди куруу;

– Ишкердик этикеттин ыкмаларын билүү, элдин алдында чыгып сүйлөөлөрдү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү;

– мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат жазышууларды жүргүзүү. 

Каракол шаардык эмгек жана социалдык өнүктүрүү башкармалыгынын башчысы (ББ) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим- экономикалык, юридикалык, гуманитардык, техникалык жана/же  менеджменттик башкаруу.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы иш стажы 3 жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– “Мамлекеттик жөлөкпул жөнүндө”, “2010-жылдын апрель-июнунда болуп өткөн окуялардын натыйжасында курман болгондордун үй-бүлө мүчөлөрүн жана жабыр тарткан адамдарды социалдык коргоо жөнүндө”, “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана ооруктун эмгекчилери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен граждандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамдар;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 19-апрелиндеги №216 “”Кыргыз Республикасына жакыр үй-бүлөлөрдүн социалдык паспортторун киргизүү жөнүндө”, 1995-жылдын 28-сентябрындагы № 401 “Саясий жана диний ынанымы үчүн, социалдык, улуттук жана башка белгилери боюнча куугунтуктан жапа чегип акталган жарандардын укугу жана гарантиялары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу жөнүндө”, 1996-жылдын 31-июлундагы №348 “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана оруктагы эмгекчилер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу”,  1994-жылдын 22-февралындагы №79  “Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен Кыргыз Республикасынын жарандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө” Мыйзамды ишке ашыруу тууралуу”, “Улуу Ата Мекендик согуштун жана эмгектин ардагерлерине 9-майга карата ар жылдагы бир жолку акчалай жөлөкпул төлөө жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

         – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнү 2003-жылдын 25-июлундагы №469 “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдарды майыптардын бөлмөдө жүрүүчү кресло-коляскалары менен камсыздоо тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Билгичтиги:

– ишинин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөргө талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг, контроль жүргүзүү жана аларды чечүүгө ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

Көндүмдөр:

      – аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди рационалдуу бөлүштүрүү, өзүнүн карамагындагыларына мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көрө билүүлөрүн сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

 – маалыматты талдоо, системалоо жана жалпылоо;

 – ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– натыйжалуу мамилелерди куруу;

– Ишкердик этикеттин ыкмаларын билүү, элдин алдында чыгып сүйлөөлөрдү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү;

– мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат жазышууларды жүргүзүү. 

Баткен райондор аралык эмгек жана социалдык өнүктүрүү башкармалыгынын башчысынын орун басары (Б-Б) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим- экономикалык, юридикалык, гуманитардык, техникалык жана/же  менеджменттик башкаруу.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы иш стажы 3 жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– “Мамлекеттик жөлөкпул жөнүндө”, “2010-жылдын апрель-июнунда болуп өткөн окуялардын натыйжасында курман болгондордун үй-бүлө мүчөлөрүн жана жабыр тарткан адамдарды социалдык коргоо жөнүндө”, “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана ооруктун эмгекчилери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен граждандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамдар;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 19-апрелиндеги №216 “”Кыргыз Республикасына жакыр үй-бүлөлөрдүн социалдык паспортторун киргизүү жөнүндө”, 1995-жылдын 28-сентябрындагы № 401 “Саясий жана диний ынанымы үчүн, социалдык, улуттук жана башка белгилери боюнча куугунтуктан жапа чегип акталган жарандардын укугу жана гарантиялары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу жөнүндө”, 1996-жылдын 31-июлундагы №348 “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана оруктагы эмгекчилер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу”,  1994-жылдын 22-февралындагы №79  “Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен Кыргыз Республикасынын жарандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө” Мыйзамды ишке ашыруу тууралуу”, “Улуу Ата Мекендик согуштун жана эмгектин ардагерлерине 9-майга карата ар жылдагы бир жолку акчалай жөлөкпул төлөө жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

         – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнү 2003-жылдын 25-июлундагы №469 “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдарды майыптардын бөлмөдө жүрүүчү кресло-коляскалары менен камсыздоо тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Билгичтиги:

– ишинин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөргө талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг, контроль жүргүзүү жана аларды чечүүгө ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

Көндүмдөр:

      – аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди рационалдуу бөлүштүрүү, өзүнүн карамагындагыларына мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көрө билүүлөрүн сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

 – маалыматты талдоо, системалоо жана жалпылоо;

 – ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– натыйжалуу мамилелерди куруу;

– Ишкердик этикеттин ыкмаларын билүү, элдин алдында чыгып сүйлөөлөрдү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү;

– мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат жазышууларды жүргүзүү. 

Ат-Башы райондор аралык эмгек жана социалдык өнүктүрүү башкармалыгынын башчысынын орун басары (Б-Б) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим- экономикалык, юридикалык, гуманитардык, техникалык жана/же  менеджменттик башкаруу.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы иш стажы 3 жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– “Мамлекеттик жөлөкпул жөнүндө”, “2010-жылдын апрель-июнунда болуп өткөн окуялардын натыйжасында курман болгондордун үй-бүлө мүчөлөрүн жана жабыр тарткан адамдарды социалдык коргоо жөнүндө”, “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана ооруктун эмгекчилери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен граждандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамдар;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 19-апрелиндеги №216 “”Кыргыз Республикасына жакыр үй-бүлөлөрдүн социалдык паспортторун киргизүү жөнүндө”, 1995-жылдын 28-сентябрындагы № 401 “Саясий жана диний ынанымы үчүн, социалдык, улуттук жана башка белгилери боюнча куугунтуктан жапа чегип акталган жарандардын укугу жана гарантиялары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу жөнүндө”, 1996-жылдын 31-июлундагы №348 “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана оруктагы эмгекчилер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу”,  1994-жылдын 22-февралындагы №79  “Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен Кыргыз Республикасынын жарандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө” Мыйзамды ишке ашыруу тууралуу”, “Улуу Ата Мекендик согуштун жана эмгектин ардагерлерине 9-майга карата ар жылдагы бир жолку акчалай жөлөкпул төлөө жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

         – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнү 2003-жылдын 25-июлундагы №469 “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдарды майыптардын бөлмөдө жүрүүчү кресло-коляскалары менен камсыздоо тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Билгичтиги:

– ишинин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөргө талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг, контроль жүргүзүү жана аларды чечүүгө ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

Көндүмдөр:

      – аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди рационалдуу бөлүштүрүү, өзүнүн карамагындагыларына мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көрө билүүлөрүн сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

 – маалыматты талдоо, системалоо жана жалпылоо;

 – ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– натыйжалуу мамилелерди куруу;

– Ишкердик этикеттин ыкмаларын билүү, элдин алдында чыгып сүйлөөлөрдү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү;

– мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат жазышууларды жүргүзүү. 

Ыссык-Көл райондук эмгек жана социалдык өнүктүрүү башкармалыгынын башчысынын орун басары (Б-Б) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим- экономикалык, юридикалык, гуманитардык, техникалык жана/же  менеджменттик башкаруу.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жалпы иш стажы 3 жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– “Мамлекеттик жөлөкпул жөнүндө”, “2010-жылдын апрель-июнунда болуп өткөн окуялардын натыйжасында курман болгондордун үй-бүлө мүчөлөрүн жана жабыр тарткан адамдарды социалдык коргоо жөнүндө”, “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана ооруктун эмгекчилери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Кыргыз Республикасынын Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен граждандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө”, “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө” мыйзамдар;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 19-апрелиндеги №216 “”Кыргыз Республикасына жакыр үй-бүлөлөрдүн социалдык паспортторун киргизүү жөнүндө”, 1995-жылдын 28-сентябрындагы № 401 “Саясий жана диний ынанымы үчүн, социалдык, улуттук жана башка белгилери боюнча куугунтуктан жапа чегип акталган жарандардын укугу жана гарантиялары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу жөнүндө”, 1996-жылдын 31-июлундагы №348 “Согуштун, Куралдуу Күчтөрдүн ардагерлери жана оруктагы эмгекчилер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамын ишке ашыруу боюнча чаралар тууралуу”,  1994-жылдын 22-февралындагы №79  “Чернобыль катастрофасынын кесепетинен жапа чеккен Кыргыз Республикасынын жарандарын социалдык жактан коргоо жөнүндө” Мыйзамды ишке ашыруу тууралуу”, “Улуу Ата Мекендик согуштун жана эмгектин ардагерлерине 9-майга карата ар жылдагы бир жолку акчалай жөлөкпул төлөө жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

         – Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнү 2003-жылдын 25-июлундагы №469 “Ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдарды майыптардын бөлмөдө жүрүүчү кресло-коляскалары менен камсыздоо тартиби жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” токтому;

Билгичтиги:

– ишинин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөргө талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг, контроль жүргүзүү жана аларды чечүүгө ыкмаларды интеграциялоо;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

– коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

  • ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

Көндүмдөр:

      – аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмдөрдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди рационалдуу бөлүштүрүү, өзүнүн карамагындагыларына мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көрө билүүлөрүн сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

 – маалыматты талдоо, системалоо жана жалпылоо;

 – ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;

– натыйжалуу мамилелерди куруу;

– Ишкердик этикеттин ыкмаларын билүү, элдин алдында чыгып сүйлөөлөрдү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү;

– мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат жазышууларды жүргүзүү. 

Укуктук камсыздоо жана эл аралык кызматташтык башкармалыгынын башкы адиси (У-Б)  (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим – юридикалык жана/же эл аралык мамилелер.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

-мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы стажы бир жылдан кем эмес же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик органдардын Кыргыз Республикасынын тышкы саясат чөйрөсүндөгү өз ара аракеттенүүсү жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын эл аралык келишимдери жөнүндө” мыйзамдарын;

  – Кыргыз Республикасынын Президентинин 2005-жылдын 14-ноябрындагы №543 “Кыргыз Республикасынын Тышкы иштер министрлиги жана Кыргыз Республикасынын бирдиктуү тышкы саясатын жүргүзүүдөгү анын координациялоочу ролун күчөтүү жөнүндө” Жарлыгын;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2015-жылдын 15-июлундагы №451 “Мамлекеттик жана муниципалдык органдардын жана мамлекеттик муниципалдык ишканалардын жетекчилеринин жана кызматкерлеринин чет өлкөлүк кызматтык сапарларын жана башка сырткары чыгууларын тартипке салуу боюнча чаралар жөнүндө” токтомун;

– Англис тилин билүү жылуу кабыл алынат.

Билгичтиги:

– маалыматты чогултуу, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

– аналитикалык документтерди даярдоо;

– тиешелүү тармакта ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларга талдоо жүргүзүү жана аларды практикада колдонуу;

– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

– ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

– жаңы эмгек шарттарына ыңгайлашуу;

Көндүмдөр:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. 

Иш менен камсыз кылуу башкармалыгынын адиси (К-Б) (1 шт.бирдик). 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим– юридикалык, гуманитардык, экономикалык же социалдык илимдер.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– иш стажына талаптар коюлбайт.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

 Кыргыз Республикасынын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө” Мыйзамын;

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 12-апрелиндеги №208 токтому менен бекитилген “Жумушсуздук боюнча жөлөкпулдарды төлөө тартиби, шарттары жана мөөнөттөрү жөнүндө” жобону.

Билгичтиги:

– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

– документтерди, маалыматтарды, сурамдарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

– тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларга талдоо жүргүзүү жана аларды практикалык иште колдонуу;

– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;

– жарандардын кайрылууларын кароо жана ал боюнча жоопторду даярдоо;

– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

– командада иштөө;

Көндүмдөр:

– мыйзамдар жана башка ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды иш жүзүндө колдонуу;

– компьютердик жана уюштуруу техникаларды, керектүү программалык продукттарды колдоно билүү. 

 Гуманитардык жардам секторунун жетектөөчү адиси (К-А) – (1 шт.бирдик) 

  1. Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим – гуманитардык, экономикалык, юридикалык жана/же социалдык илимдер.

  1. Иш стажы жана тажрыйбасы:

– иш стажына талаптар коюлбайт.

  1. Кесиптик компетенциясы:

Төмөнкүлөрдү билүү:

– Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын эл аралык келишимдери жөнүндө”, “Массалык маалымат каражаттары жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өзалдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө” мыйзамдарын;

– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 1-февралындагы №43 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында гуманитардык жардамды кабыл алуу жана бөлүштүрүү тартиби жөнүндөгү жобону;

Билгичтиги:

– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

– документтерди, маалыматтарды, сурамдарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

 – тиешелүү чөйрөдө ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаларга талдоо жүргүзүү жана аларды практикалык иште колдонуу;

– кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо;

– жарандардын кайрылууларын кароо жана ал боюнча жоопторду даярдоо;

– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде ишкердик кат алышуу.

– командада иштөө;

Көндүмдөр:

– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– ишти пландаштыруу жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

– компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Сынакка катышуу үчүн төмөнкү документтер талап кылынат: 

1.Жеке арыз;

  1. Кадрларды каттоо боюнча өздүк баракчасы сүрөтү менен (3х4);
  2. Өмүр баян (соттуулугу бар же жоктугу жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен);

4.Резюме;

  1. Паспортунун же ким экендигин аныктаган документинин көчүрмөсү (паспортунун же ким экендигин тастыктаган документтин түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт);
  2. Керектүү кесиптик билими, иш стажы жана квалификациясы жөнүндө тастыктоочу документтер (нотариалдык жактан же иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин, билими тууралуу документтеринин, квалификациясын жогорулатуу, ыйгарылган илимий даражасы жана илимий наамы жөнүндө документтеринин көчүрмөлөрү);
  3. Документтерди 2020-жылдын 11-августунда саат 18:00гө чейин Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү, 215 (Киев көчөсү менен кесилишет), 2-кабат, 204 кабинетке тапшыруу зарыл.

Кошумча маалыматты 663685 телефону же www.mlsp.gov.kg  сайты аркылуу алууга болот.

Пайдалуу
Ссылкалар